måndag 7 juni 2010

Då var det måndag och dags för ny utgång!

Då var helgen äntligen slut och man kan gå på flaskan igen ;-)
Nej, riktigt så illa är det inte. Ska till min styrkeledare (läs närmaste chef) på lite mat och dryck här framåt kvällen. Blir nog inte så fasligt sent för min del då jag varit helt slut sen mina fallskärmshopp i lördags! Gjorde 2 st som bägge blev godkända så nästa hopp jag gör är det sista med 2 intstruktörer.

Sjukt kul att hoppa och det blir bara roligare för varje gång. Sista hoppet fick jag prova att svänga lite i frifall vilket gick väldigt bra! Sjukt häftig känsla när man hoppar ut från planet, ser det försvinna och försöka ta reda på vad som är upp och vad som är ner. Jäkligt maffigt! Pulsen stiger bara man tänker på det. PRECIS SOM JAG VILL HA DET!

Till helgen kommer Wiggan förbi vilket ska bli mycket trevligt! Får se vad vi hittar på men känner jag oss rätt så blir det någon, några och säkert flera öl samt några prestigefyllda matcher på tv-spelet. Sen får vi se vad vi fyller ut resten av tiden med ;)

Nu ska jag börja göra mig i ordning mentalt för kvällen! Dags att vakna till liv på allvar.

CHIPP


Jag som hänger låångt där uppe =)



Ska precis gå in för landning


Back on solid ground

Inga kommentarer: