måndag 10 maj 2010

Fullt ös!

Nu är det verkligen fullt ös i livet! Gillar det starkt =)

Förra helgen var jag ju i Prag med skiftet. Inte så bra väder tyvärr men gjorde inte så mycket ändå. Aldrig druckit så mycket öl som under den resan! Dom höll ett bra tempo och jag hade fullt sjå att hänga med. Jag är lite mer av en kort- än långdistanslöpare :P

Nu i helgen var jag och sambon iväg på fallskärmskurs. Den teoretiska delen. Pratade en hel helg om hur man hoppar, fria fallet, vad som kan gå fel, vad man ska göra, hur man vecklar ut fallskärmen, hur man styr den, hur man landar osv... En väldigt lärorik helg! På fredag gör jag mitt första hopp om vädret tillåter =) Hade tänkt länka ett youtube klipp på hur det kommer att gå till men väljer nog att lägga upp klipp på mig när jag utfört det istället =)

Idag var jag iväg med Amelie och provade Poledancing! Faktiskt så var det ganska jobbigt! Fick lära mig några läckra snurrar och snurra kunde jag rätt så bra. Det blev desto svårare med dom grasiösa ben- och höftrörelserna. Kul var det iaf :D

Sen idag fick jag besked att jag äntligen får fast anställning! Riktigt riktigt gött! Nu under sommaren kommer tjänster dyka upp som man får söka och förhoppningsvis kan jag vara kvar på mitt nuvarande skift. Kliver på den fasta tjänsten efter sommaren
Nu kan man äntligen börja planera för framtiden på riktigt! =)


CHIPP

1 kommentar:

systeryster sa...

Vad mycket roliga grejer du har för dig! Skoj!! Grattis till fasta anställningen och ser fram emot klippet på ditt hopp!!