fredag 21 maj 2010

Hur ska man hinna allt?

Hej hej hallå!

Fick mig en funderare igår... Hur fasen ska man hinna med allt man vill göra här i livet egentligen? Alla saker man vill prova jobba som, alla resor man ska göra, Alla kickar man ska uppleva, alla människor man ska träffa... Jag skulle vilja ha ett till liv som jag kunde leva parallellt =)

Var statist igår som Säpo-agent i en serie som heter Drottningoffret som kommer visas i jul...Hur som helst så träffade jag en fd brandman från Norge. Han jobbade idag som livvakt. Det vill jag också göra! Vore ju hur häftigt som helst! 1 års utbildning och sen är det bara ut på fältet. Men vet inte riktigt hur man skulle få ihop något sådant med eventuellt familjeliv som jag tror jag vill leva om några år...

Ja, ja... Nu närmast kommer jag dyka upp i Ica-reklamen (nästa vecka) och ni som såg mig förra gången vet att det krävs fokus, pausknapp och förstoringsglas för att se mig! Kommer också dyka upp i Kommisarie Späck som polisjagande brandman beväpnad med brandsläckare.


Imorgon är det dygn på brandstation och på söndag åker jag förhoppningsvis tillbaka till fallskärmsklubben!

Här nedan ser ni vårat fina ryss-plan och en liten hängbild :P

CHIPP



3 kommentarer:

emelie s sa...

Var du bort mot nacka och spelade in?? M har haft filminspelningar där han jobbar, med något som handlade om kungligheter eller nåt:) kanske är samma :)

hade!

Linus sa...

Stämmer fint det! kvarnholmen. Ja tydligen så har dom kört där ett tag nu. Iaf större delen av förra veckan. Sen såg jag massa skyltar mot Talang där också så inte helt omöjligt att dom spelar in talang i något av husen heller...

Hade hade

Dalkullan sa...

Ta tjänstledigt för utbildning till vakt..bli vakt och sedan gå tillbaka till brandman när du ska skaffa la familia. :P ... Jag tror det kommer dröja längre än du tror innan du hittar någon som har allt som du vill ha, någon som du förtjänar och som dessutom ska ha de förutsättningar som krävs. Så det är bara att satsa :) men jag tor...du vågar aldrig ;)